Besteding sponsorgeld voor Bryson

27 november 2014 - Arusha, Tanzania

Via deze weg willen we iedereen bedanken die heeft meegewerkt aan de sponsoring voor Bryson!

Met het geld kunnen we Bryson voor 1 jaar naar school laten gaan, een nieuw schooluniform en gympak op de groei kopen en zijn moeder helpen met het doorzetten van haar eigen 'bedrijf'. Het schoolgeld en het geld voor de uniformen hebben we zelf overhandigd aan de school. Zodra de uniformen binnen zijn, zullen wij foto's ontvangen.

Met Bryson's moeder zijn we afgelopen woensdag om 6 uur 's ochtends naar de lokale markt geweest. Hier koopt zij 3 tot 4 keer per week fruit in. Vervolgens verkoopt ze dit in haar eigen woonplaats. Ze heeft haar vaste klanten en spreekt mensen aan op straat. De fruit en groente draagt ze, als een echte Afrikaanse, op haar hoofd. Ook wij hebben deze op ons hoofd gehad. De bak is echt lood zwaar en het is ontzettend moeilijk om je evenwicht te houden. Zij loopt hier de hele dag mee alsof het niks is. Respect voor de Afrikaanse vrouwen. Bryson's moeder was ontzettend dankbaar en we hebben er alle vertrouwen in dat het geld goed wordt geinvesteerd.

1. Joke v. Dijk:
    27 november 2014
    Jullie kunnen best trots zijn op jezelf, ik ben het in ieder geval wel xxx